beccasblogg-

Direktlänk till inlägg 7 december 2014

f*ck off, assh*les!!

Av Becca - 7 december 2014 20:10

"Too late, my time has come,
Sent shivers down my spine,
Body's aching all the time.
Goodbye, everybody,
I've got to go,
Gotta leave you all behind and face the truth."
Gissa vilken låt det är!
(Nej Amanda, det är inte tillåtet att kopiera texten och googla upp skiten...)

Jaha, vars ska vi börja?
Patrick Stump blir pappa i Oktober!
*hysteriskt glädje vrål i bakgrunden*
(Ja Amanda, här får du googla vem fan Patrick stump är!)
Jag måste sy om min väst (igen) den kommer bli så BADASS sen!! Dränkt i nitar och Ac/dc på baksidan... Blir alldeles salig när jag tänker på den.
Sååå, någon som vet vars man kan köpa/beställa nitar?
Vad händer i veckan då? På fredag är det lusseliret!!
Alla elever (åk. 7 - 9) klär ut sig och spelar innebandy mot varandra...
Så man kan väll säga att vi bara har en fyradagars vecka! WHOOP!!!
Och nästa vecka på fredag får man sina betyg... *hysteriskt fnittrande*
"IT'S GOIN' DOWN! I'M YELLIN' TIMBEEEER!!!"... typ...
En annan rolig sak på fredag...
JAG FÅR TRÄFFA THE ONE AND ONLY!!
Åååh Baby vad jag har saknat dig!!
Ska lägga till en bild nu på en gång...
Logiskt att ha en fläck mitt på nosryggen med grått hår...
Jag får rysningar när jag tänker på den hästen... och tårar i ögonen.
ÅH NU FÅR JAG SKULDKÄNSLOR!!!
Dessa jävla skuldkänslor som plågar mig dag in och UT!!!
Förstår ni när den hästen är borta? Jag kan säga här och nu att den Becca som skriver detta nu kommer inte finnas kvar. Hon kommer ryka med hans kropp ner i jorden.
Om jag kommer vara allvarligare, mer rakt på sak, aggressivare eller helt enkelt gladare vet jag inte. Allt jag vet är att hon kommer försvinna.
Ärligt talat är hon redan på väg bort...
Det hemska är att jag inte ens kan säga: "Men jag kommer alltid stanna här! Vara här för mina vänner!"
Men om jag bara försvinner, tappar kontrollen helt och ber er att dra åt h*lvete så snälla ge mig en chans att komma tillbaka. Och jag behöver det; en chans till. Och en till.
Det är läskigt att känna hur kontrollen glider ur ens händer.

GAAAH!!! jag blir fucking galen!! Snacka om att mitt psyke får sig en spatk i käften när jag stannar "hemma" för länge... snart far jag till fjälle'...
Kramen! (Lämna en kommentar mina finisar... fyfan vilket sliskigt ord "finisar" är... ajja! Lämna en kommentar era får!!)

 
 
Amanda

Amanda

15 december 2014 21:41

Meeeh, jag vill ju vetaaaa Google 4-ever... Om jag bara googlar halva texten då? ;) PLEASE!

Nu lämnar jag en kommentar i alla fall :)

Tyvärr äre ju så att djuren inte lever i en evighet och det är enorm saknad den dagen de lämnar oss. Det viktiga är att man ser tillbaka på de bra stunderna och tar till vara på den tid de förgyller våran tillvaro.

Av mig kommer du få hur många chanser du behöver! Oroa dig inte! Jag vet hur det känns!

Stor Kram!

http://GreatnessComesWithSUCCESS.bloggplatsen.se

Becca

16 december 2014 15:45

Det där är en låt som du SKA kunna!!
Men ok, halva texten då!

Tack så hemskt mycket!

Kram!

 
Amanda

Amanda

18 december 2014 23:57

I know the song ^^ La la laa laaa laa! :P

Och jag kom inte på nåt vettigt att kommentera samtidigt som jag har dåligt samvete för att jag är så dålig på att kommentera :/

Kramen

http://GreatnessComesWithSUCCESS.bloggplatsen.se

Becca

19 december 2014 13:11

Efter att ha googlat den... Well done!!

Men herregud kvinna! Det finns massvis att kommentera på!!

Kram!

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Becca - 30 januari 2015 19:50

Ja du, bloggen. Mycket har hänt sedan år 2012 (tror jag att det var..) men nu... går vi skillda vägar. Vet inte hur många gånger jag bara hammrat ner fingrarna ner i tangenterna med tårarna strömmandes ner för kinder. Jag vet inte heller hur många...

Av Becca - 29 januari 2015 21:31

Yes, hello. Please help me. Mina ridande vänner, nej men asså. *suck* Ni som verkligen rider hästar. Nivet, de som säger gnägg. ANYWAAAYS, barbacka sadlar /bomlösa sadlar i typ western stil. Vet ni vars man kan få tag i en sån? Typ 500kr... ? ...

Av Becca - 29 januari 2015 00:05

Du drömmer om kärlek, din dumma jävla idiot. Det kommer att komma, sure, men hen kommer inte komma flygandes i och med att du lämnat Villis. Det kommer att komma MÅNGA fler tårfyllda och kalla nätter där det finns absolut INGEN att krypa tätt inti...

Av Becca - 28 januari 2015 14:06

Rosor är röda, Violer är viol, Clara är sjuk, Jag är likaså. ...

Av Becca - 27 januari 2015 10:35


Din jävel, du är sjuk och jag är ensam. VÄNTA! JAG HAR DET HÄR!! Rosor är röda, Violer är viol, Du är sjuk, Världen är grå. I made a FUCKING POEM FOR YOU MY DEAR LADY!! Kram och krya på dig, din lilla svamp. ...

Becca

Hej och välkommen!

Lever i Norrland och har hästar som hobby!

Läs mer om mig i inläggen ;D

Fråga mig

8 besvarade frågor

Omröstning

Vilket tema på nya headern?
 Hästar
 Romantik
 Lantligt
 "Djup"
 "Dikter"
 Poems ^^

Länkar

Senaste inläggen

Kategorier

Sök i bloggen

Gästbok!

Arkiv

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards